הבחירה שלי

אודישנים

אודישנים - אז איך זה עובד באמת?

כל שחקן המיוצג בסוכנות מעוניין באודישנים האיכותים ביותר, המעניינים ביותר והמגוונים ביותר. אלא  שבשעה שבכל שנה מצטרפים לשוק מאות שחקנים חדשים, תעשיה הטלוויזה והקולנוע אינה מהווה מקום יצרני לכל אלה, ויהיו מי שיצרכו לגלות אורך רוח וסבלנות עד שיקבלו ההזדמנות הנכונה. אותו אודישן מיוחל, שיהווה הפריצה המשמעותית לקריירה אינו מובן מאליו. המלהקת נדרשת להביא לרוב אופציות מצומצמות לבימאי ומנגד הסוכן מבקש לחשוף שחקנים רבים יותר לאודישנים.

לכאן נכנסת מקצועיות הסוכנות  של חיים שרגא והיכולת להכרת השטח בשני הפרמטרים - מענה  מדוייק לצורך הבימאי והמלהקת וקבלת קרדיט על ידם, ומצד שני טביעת עין בקבלת השחקנים שעשויים להשתלב בתעשיה וסינון קפדני, בידול השחקן בשוק המקומי, ליווי והתאמת השחקן לפרוייקט, שירות נגיש, וקבלת החלטות לטווח ארוך.

מחוייבות הסוכנות למתן שירות מדוייק , הקשרים הנרחבים בכל תחומי המדיה השונים - תאטרון, טלוויזיה,  קולנוע ופרסום - כל אלה הפכו את הסוכנות למקום יציב ואיכותי ולבית חם לשחקנים המיוצגים לאורך שנים רבות.

אודישנים לסדרות ילדים ונוער - מאיפה  מתחילים?

דווקא באודישנים לסדרות ילדים ונוער, השוק פתוח לפנים חדשות ושמות  מרעננים ובשנים האחרונות מופקות בארץ סדרות ילדים ונוער רבות, המהוות קרש קפיצה  וחשיפה לצעירים - שהפכו בשנים האחרונות לכוכבי נוער.

הסוכנות מכירה בצרכי ההפקה והבימאי לשחקנים בעלי לוק זכיר וייחודי אישיות תוססת ורב גונית, וכאלה  המסוגלים לסחוף ילדים ונוער בכרזמה שלהם. לפיכך הסוכנות מפקידה בבחירת מיוצגים רלוונטים ,בעלי משמעת, נכונות בעבודה קשה והתמדה.

דוגמא מופלאה להתמדה  וסיפור ההצלחה  הינה מור פולנוהר, שהצטרפה לסוכנות   בהיותה  ילדה מוכשרת, כיכבה ב-"פרשת השבוע"( ערוץ 3, רני בלייר), המשיכה ב-"מיומנה" ובסדרת הדגל "גאליס", ולאחרונה גם ב"משפחה שולטת" וצילומיםלתפקיד גדול בסדרה האמריקאית "טיירנט".

אל מור מצטרפים שחקנים צעירים רבים שחווים לסוכנות את ההזדמנות הראשונה  שלהם - בן רביד ותמר עמית יוסף ב"גאליס", כרמל לוטן ויונתן בשן ב-"יומני החופש הגדול", ב-"שוברי גלים", לצד אביב בן אור, גיא קיילי והילה לויזה בסדרה "כוכב הצפון" ועוד נבחרת מצויינת של  שחקנים צעירים ויחודיים.

אודישנים לפרסומות

שוק הפרסום בארץ מגלגל סכומים גבוהים מאוד, ובהתאם נערכים מידי שבוע  אודישנים לפרסומות בארץ ובחו"ל

שחקנים, ותיקים וצעירים, אהובים ובכירים, מגלים כי הופעה בפרסומות  יכולה להיות חוויה מסעירה (כמו בקמפיין לספרינג טי בכיכובו של  יונתן בשן - שבוע צילומים בתאילנד ובצילומי קמפיין בתורכיה לשמפו), משעשעת (יעל עמית לבנק טפחות לצד דביר בנדק) ומעוררת הזדהות וחשובה (כמו בתשדיר של דורון עמית לאגודת אל סם)

הפניית השחקנים המיוצגים על ידי חיים שרגא לאודישנים לפרסומות נעשית מתוך  חשיבה והיכרות עם המיוצגים, ותוך הקפדה על בחירת פרסומות למוצרים או שירותים איתם יכולים השחקנים להזדהות בלב שלם ולתרום להם את מלוא כישוריהם. לא פחות חשוב מכך, חיים שרגא רואה בפרסומות חשיפה רבה  עבור השחקנים ושם לנגד עיניו לשמור על תנאים הולמים.