איך מתקבלים לסוכנות שחקנים?

 

תמיד שואלים אותנו – איך אפשר להתקבל לסוכנות שחקנים?

 

סוכנות שחקנים רוצה אצלה את הטוב ביותר, ותמיד היא תמצא את הזמן לקחת את זה שהיא באמת מאמינה בו, רואה בו פוטנציאל, או  שתיקח כמובן שחקן עם יכולות מוכחות.

ישנם סוכנויות המתמקדות בעבודה עם פנים מוכרות,ויש לעומתן שבוחרות לבנות קריירה מאפס ולתת הזדמנויות לתגליות שחייבות להיות על המסך.

לא מעט שחקנים מתחילים פונים לסוכנויות בצורה שגוייה: ללא חומרים מצולמים, ללא וידאו או תמונות טבעיות, חלקם אפילו כותבים מלל בלבד עם המוטיבציה לאודישנים.

אז מוטיבציה זה חשוב ויפה, אבל האם הייתם מזמינים אליכם הביתה איש מקצוע שמחזיק במוטיבציה אבל אין לו שום כישורים או ניסיון?! נראה שהתשובה ברורה.

לכן; לפני שממהרים לפנות לסוכנויות שחקנים; מומלץ למצוא את הדרך להתמקצע – לבלוט בקורס מול מצלמה או מורים פרטים; לצלם סרטי סטודנטים, ולהתחיל בבניית רזומה.

 

יש לי ניסיון, למדתי תאטרון… 

סוכנויות שחקנים מתרכזות בקולנוע וטלוויזיה, משחק קטן; אותנטי, נוגע -להבדיל משיטת המשחק בתאטרון. אם ישנם שחקנים שיודעים לעשות את המעבר בין משחק תאטרלי לקולנועי, הרי שזה מבורך.

מומלץ לשלוח וידאו קצר של הצגה עצמית, חומרים עלילתיים, אודישנים ביתים וכמה תמונות קלוזאפ עדכניות לא חובה בוק מקצועי בשלב הזה. אין טעם בשליחת וידאו מתוך הצגת תאטרון.

 

המראה כן קובע

מראה הוא חלק מהעניין הראשוני, מה שמכונה אצלנו תנאי הפתיחה ל'טייפ קאסט'. יש צורך בכולם. רזים; מלאים, מראה מקומי או זר, יפים ומראה  ממוצע; העיקר שיש שם משהו זכיר, עם אופי, כזה שאי אפשר שלא לעצור ולהתעכב עליו.

 

התוכן הוא המלך

בעולם רווי של רשתות חברתיות, יש ערך עצום לראות פוטנציאל של שחקן בין אם הוא טיפוס קומי, ובעל יכולת לגלם דמויות, ובין אם הוא שחקן עם לוק מסחרי לקמפיינים או שחקן עם הומור שמכוון לקהל צעיר ורוצה להיות כוכב נוער וכו'.

יצירת סרטונים ברשת הם כלי עבודה לכל דבר ועניין לכל מלהק, סוכן ואיש מקצוע.

חלק מן השחקנים מתקשים לייצר סרטונים רלוונטיים או ויראלים בכוחות עצמם ולפיכך כדאי לשתף פעולה עם שחקן נוסף או איש מקצוע שיש לו אינטרס משותף.

 

אולי יעניין אותך לקרוא על סוכנות משפיענים