הצצה מיוחדת למאחורי הקלעים:ראיון עם מנכ"ל הסוכנות-"מאמין גדול בחדשנות ויזמות"

בימנו קיים מגוון רחב של סוכנויות דוגמנות ומשחק

אבל איך באמת בוחרים  סוכנות שתוביל אתכם לתוצאות?

פגשנו לשיחה את חיים שרגא, מחלוצי התחום בניהול שחקנים ושחקניות באופן אישי,

שייתן הצצה על הסודות מאחורי הקלעים.

מה הופך מנהל לטוב בעינך?

אינטואיציה. למעשה זה בין המקצועות היחידים שלא ניתן ללמוד אותם.

או שיש  לך את החיידק או לא..רבים חושבים שזו עבודה קלה יחסית ומגניבה אבל זה רק על הנייר.

מנהל צריך למצוא פתרונות במינימום זמן,ליצור הזדמנויות, לחשוב קדימה גם בפרטים הקטנים ביותר

ולראות כל שחקן באשר הוא.כל שחקן הוא עולם ומלואו ומותאם אישית.

מה הלקוחות, המפרסמים והבמאים  מבקשים ממך?

חשוב שהמסר בבריף יעבור בצורה  מושלמת, ולכן חשובה התאמה של הטאלנט למוצר.

הבריף משתנה בהתאם ללקוח. משחקנים קומיים, דרך שחקנים מוכרים,עד לפרזנטורים שיעוררו בנו רגש..

אני מכיר את המיוצגים באופן אישי,כך שאני יודע לומר מה היתרונות של  כל אחד ומה הערך שהוא יכול להביא.

מה הפרמטר הראשוני להתאמה בין השחקנים לקמפיינים?

נקודת ההתחלה היא ב'טייפ-קאסט'. בעיני שחקנים רבים מנסים לברוח מ'טייפ קאסט'

אבל אלמלא זהות- הדבר הזה שמייחד אותך ובזכותו אתה קופץ למלהקת לראש-

אתה עלול להיות בבעיה ופשוט נופל בין הכיסאות .

מעבר ללוק יחודי וזכיר, אני בוחן את האישיות של השחקן לפרוייקט: אנרגיה,כרזמה, יכולות מיוחדות וכל ערך מוסף.

יש מקום למגוון,כל עוד זה עובר אותנטי, אסתטי ומעניין.

 יש נטייה לחשוב שקל להתקבל לפרסומות לעומת סדרות?

הנחה שגוייה. זו עבודה לגמרי, כמו כל עבודה .נדרשת מיומנות, נינוחות מול מצלמה ודיוק

מצד אחד להביא פרשנות משלו ואודישן זכיר ומצד שני להישאר אותנטי.

אין לך יותר מידי עבודת דמות כמו באודישן לסדרה או סרט,

ובכלל בתקופה הזו של אודישנים מרחוק- אתה צריך להתחבר ולהביא נטו את עצמך ללא הכוונת מלהקת.

אתה יכול לתת לי דוגמא להצלחה של מיוצג עם מפרסם גדול במשק?

פנו אלינו בחיפוש אחר פרזנטור מקומי,עם לוק מצויין, קול טוב, לא מלוקק ועדיין נעים.

אורי שילה גבר על עשרות מועמדים ונחת באיי ספרד לצילומים מטורפים בקמפיין עתיר תקציב trivago .

השיקול שמנחה אותי כל הזמן הוא או עניין או שכר מכבד, אם אין את אחד

מהשניים,זה לא רלוונטי אלינו.

יש לא מעט פרויקטים שאני גאה בהם אבל את הפערים בין ההתייחסות לשחקנים בארץ לעומת חו"ל

ראינו דווקא ב-trivago .

מה באמת ייחודי בסוכנות השחקנים שלך?

אני מאמין גדול של יוזמה ורעיונאות.

יש לי גישה למרבית האנשים המשפיעים במשק, כך שפריצת גבולות היא אפשרית ומוחשית.

אם לזקק את זה – זה המשולש הקדוש- עניין, התמדה וניהול אישי.

אמנים תמיד מסקרנים אותי. אני נהנה באמת ממה שאני עושה,

ואני שולט בכל פרט. אז כשיש יהלום – אני יודע פשוט ללטש ולהיות שם בשבילו, בלי פילטרים

ובגובה העיניים.

התפקיד של הסוכנות שחקנים שלי דורש טיפול אתגרים לא מעטים וזה דורש יחסי אנוש,

השראה ועבודה בצוות עם המומחים בענף, בניהול מדיה ,יח"צ, חוזים,

אני מכיר את המיוצגים כל-כך טוב, שהם יודעים גם לסמוך עלי בכל סוגיה.

למה כל כך חשוב לך להדגיש שאתה מלווה את המיוצגים שלך באופן אישי?

אני לא רואה את זה כמובן מאליו שיש תמיד מישהו  שתמיד איתך, ברגעים טובים יותר ופחות ויש כאלה.

העבודה היא בווליום מאד גבוה, קצב בלתי נתפס של  משימות כך שאם אין את המנהל  שסוגר קצוות-

אתה  פשוט הולך לאיבוד ועלול לשבת על המדף בשנים הכי טובות שלך.

אולי יעניין אותך לקרוא על משפיעני רשת